BDU Sponsor Stichting Heartbeat

Koninklijke BDU Uitgevers BV heeft haar samenwerking met Stichting Heartbeat verder uitgebreid. De uitgever van onder meer de Stad Tiel en de Culemborgse Courant gaat Stichting Heartbeat in haar wekelijkse edities waar mogelijk promoten. BDU was al hoofdsponsor bij de afgelopen 2 edities van het HeartRace Karting Event, het fondsenwervende evenement, wat Stichting Heartbeat jaarlijks in januari organiseert. Bij het HeartRace Karting Event op 23 januari 2012 zal BDU als hoofdsponsor aanwezig zijn en tijdens HeartGolf op 5 september als holesponsor. Verder is BDU partner geworden van de Heartbeat Businessclub.

foto_bdu_web

Foto: Wim Kuup (rechts) van BDU en voorzitter Björn Tannemaat na de ondertekening van het contract