Ducktrail

Ducktrail, organisator van bedrijfsuitjes met Lelijke Eenden, organiseert samen met Stichting Heartbeat op zondag 15 september 2013 een gezinsdag door de Betuwe. Vanuit Geldermalsen rijden we met een tiental Lelijke Eendjes (2CV's) door de Betuwe. In september is in de Betuwse boomgaarden de appelpluk in volle gang. Dat levert prachtige plaatjes op. Daarnaast brengen we een bezoek aan de tentoonstelling van de Fruitcorso wagens. Iedere 2e zaterdag wordt in Tiel het Fruitcorso gehouden. Prachtige praalwagens rijden dan een optocht door de stad. Op zondag zijn de wagens te bezoeken en van dichtbij te bewonderen. Een unieke belevenis.  De rest van het programma blijft een verrassing.

Het leuke van de Ducktrail is dat ieder gezin een 2CV ter beschikking krijgt. Je vader of moeder moet dus wel een rijbewijs hebben, want ze moeten zelf rijden. Als jullie zin hebben om mee te rijden, stuur dan even een mailtje naar algemeen@stichtingheartbeat.nl o.v.v. Aanmelding Ducktrail. Er is plek voor 10 gezinnen, dus kunnen we helaas niet ieder gezin deel laten nemen. Jullie deelname wordt dan ook door ons bevestigd door het toesturen van het programma.
Informatie over Ducktrail: www.ducktrail.nl