GO WHEELS: RIJDEN MET EEN REDEN VOOR HEARTBEAT

Op zaterdag 10 juni zal het gezellige Marktplein in Geldermalsen weer vol komen te staan met schitterende klassiekers en exoten. GO!Wheels belooft wederom een fantastische happening te worden dat bijna 100 equipes trekt en waar veel publiek op af komt. Zoals gebruikelijk staat de paddock op het Marktplein van Geldermalsen, de thuisbasis van GO!Wheels. Centraal in Nederland en uitstekend bereikbaar. Behalve het bezichtigen van de bijzondere auto’s zijn er tal van activiteiten voor jong en oud, dus het is voor iedereen de moeite waard om op 10 juni een bezoekje aan Geldermalsen te brengen. Erik Post, fulltime race-instructeur en vaste speaker op Circuit Park Zandvoort, zal ook dit jaar de deelnemers voorafgaand aan het startsein op het startpodium interviewen en details van de deelnemende auto’s geven.

GO!Wheels wordt georganiseerd door vrijwilligers van JCI, twee Rotary Clubs en Lions Club Geldermalsen. Met de opbrengst wordt deze editie Stichting Heartbeat gesteund.

Meer informatie en inschrijven: www.gowheels.nl