HEARTBALLOONING: BIJZONDERE AFSLUITING

De weergoden waren ons bijzonder gunstig gesteld op zaterdag 3 september, waardoor we HeartBallooning, gesponsord door Kiwanis Tiel, door konden laten gaan. Na een heerlijke BBQ verzorgd door Topslager Hol en een ontvangst met mini-ballonnen en een inloopballon, konden aansluitend de 8 luchtballonnen opgezet worden. Achter elkaar kozen ze het luchtruim om de 10 gezinnen een geweldige belevenis te geven. Na een mooie vaart vanaf Buren (GLD) naar Veenendaal werden de bezoekers, maar ook de vrijwilligers van Stichting Heartbeat bij terugkomst verrast met een ware NightGlow. Drie luchtballonnen werden opgezet en ondersteund door een geweldige lasershow van Interlaser kreeg de 5e editie een memorabele afsluiting. Op Flickr is het volledige foto-album te vinden. Daarnaast zijn er dit jaar een extra extra vaarten gemaakt door Betuwse Ballooning. Ook in 2017 zullen er extra vaarten gemaakt worden, waarvoor inschrijving mogelijk is.

NightGlow HeartBallooning - deel 2