Kale Kabouter Kup

Afgelopen maandag 15 oktober heeft Stichting Heartbeat met een team deelgenomen aan de Kale Kabouter Kup, een kartrace georganiseerd door Rob Kamphues op het Circuitpark Berghem. Tijdens deze avond is Stichting Groot Hart gelanceerd, waar de opbrengst van de avond, ruim € 3000,-, voor bestemd is. Groot Hart is op initatief van Rob Kamphues tot stand gekomen en gaat vanaf komend seizoen jonge hartpatiënten en hun gezin een geweldige dag bezorgen op het racecircuit tijdens een van de wedstrijden van de Radical Cup. Stichting Heartbeat is een van de organisaties die een samenwerking aangaan met Groot Hart. Tijdens de HeartRace Circuitdag zal Rob Kamphues de komende jaren dan ook aanwezig zijn met een of meer Radicals. Daarnaast helpt Stichting Heartbeat de stichting Groot Hart in de selectie van gezinnen. Gezinnen die geinteresseerd zijn in het meebeleven van een racedag kunnen een mail sturen naar algemeen@stichtingheartbeat.nl o.v.v. Aanmelden racedag Groot Hart.

kale_kabouter_kup

Op de foto van links naar rechts Eugene van Galen (bestuurslid Patientenvereniging Aangeboren Hartafwijkingen, Bjorn Tannemaat, Voorzitter Stichting Heartbeat, Marcel van Dam en Marc Steeneveld (beiden raceteam Hartrijden.nl)