Rivierenland Rally 2013

Kiwanis Tiel organiseert op zondag 6 oktober 2013 voor de 4e keer de Rivierenland Rally. De Rivierenland Rally staat voor een dag vol rijplezier en sportiviteit, omlijst met de geneugten van culinaire fijnproeverij. Doelstelling van de Rivierenland Rally voor Kiwanis is het bijeenbrengen van gelden voor de goede doelen die Kiwanis in 2013 steunt. In 2013 steunt Kiwanis naast het Ziekenhuis Rivierenland Tiel voor de derde keer Stichting Heartbeat. De helft van de opbrengst van de rally komt ten goede aan Stichting Heartbeat. De Rivierenland Rally is geen snelheidsevenement. Vanzelfsprekend is er voldoende sportieve uitdaging voor de ervaren deelnemers en voor de starters is er uitgebreide uitleg en begeleiding. Het is een mooie toerrit door de Betuwe.

Deelname staat open voor alle auto’s tot bouwjaar 1985 en bijzondere auto’s, cabrio’s en sportauto’s met een recenter bouwjaar. Deelname per equipe van 2 personen kost € 170,-. Extra personen kunnen zich aanmelden à € 65,-. De Rivierenland Rally is inclusief lunch en wordt afgesloten met een diner. Indien u niet in de gelegenheid bent om deel te nemen aan het diner, kunt u zich ook alleen inschrijven voor de rally à € 100,-.

Klik hier om u in te schrijven.