Schermafbeelding 2015-05-31 om 18.48.37

U kunt Stichting Heartbeat steunen door deel te nemen aan de Support Actie. De Support Actie wordt georganiseerd door de Nationale Stichting Grote Clubactie, die ook verantwoordelijk is voor de Grote Clubactie. In 1999 is de Support Actie opgericht om nog meer te kunnen doen voor het verenigingsleven in Nederland. Deze loterij loopt het hele jaar door en heeft elk kwartaal een trekking. Supporters machtigen de Support Actie om het bedrag per trekking af te schrijven van hun rekening. Alle supporters van alle deelnemende organisaties spelen mee in de trekkingen van de Support Actie. De Support Actie maakt na elke trekking 80% over op de rekening van Stichting Heartbeat. De supporter ziet zijn lotnummer op zijn bankafschrift en maakt daarmee kans op prachtige prijzen. De overige 20% gebruikt de Support Actie voor het organiseren van de loterij en het prijzenpakket.

Iedereen wint!
Als u meespeelt in de loterij van de Support Actie, doet u dat in eerste instantie omdat u zich het lot van Stichting Heartbeat aantrekt. Maar u krijgt er ook iets voor terug. Met uw deelname maakt u kans op prachtige prijzen, zoals een auto, een luxe stedentrip of geld. Zo staat iedereen op winst.

Uw deelname
U kunt zich aanmelden via de website van de Support Actie. Na uw aanmelding incasseert de Support Actie het bedrag van uw bankrekening voor het door u gekozen aantal loten, maal het aantal trekkingen dat u aangegeven heeft. Er zijn vier trekkingen per jaar. U kiest er zelf voor of u met één of met vier trekkingen per jaar meespeelt. De trekkingen zijn aan het einde van de maanden maart, juni, september en december. Met hoe meer loten u meespeelt, des te groter is de bijdrage aan Stichting Heartbeat én uw kans op een prijs. De Support Actie laat de winnaars weten welke prijs ze hebben gewonnen en hoe deze wordt uitgereikt. Geldprijzen worden overgemaakt op uw rekening.