Schermafbeelding 2015-05-31 om 18.53.04

Stichting Heartbeat is te steunen middels een deelname aan de VriendenLoterij. Neem deel aan de VriendenLoterij namens Stichting Heartbeat en ondersteun ons met 50% van de opbrengst.

VriendenLoterij voor gezondheid en welzijn
De VriendenLoterij steunt goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Daarnaast kunnen deelnemers van de loterij actief clubs en verenigingen naar eigen keuze steunen. Dit heet geoormerkt meespelen. Stichting Heartbeat is een van die organisaties. Als u geen keuze maakt, steunt u automatisch de vaste goede doelen van de VriendenLoterij op het gebied van gezondheid en welzijn.

Maandelijkse trekking
Naast het wekelijkse Bingospel voert de VriendenLoterij ook maandelijkse een trekking uit op lotnummers. Er zijn 14 trekkingen per jaar. Uw lotnummer(s) staan op uw rekeningafschrift en op uw Persoonlijke Pagina. U ontvangt geldprijzen automatisch op uw rekening.

Deelname
Als u Stichting Heartbeat wilt steunen met uw deelname aan de VriendenLoterij, zijn er twee mogelijkheden:

• Als u nog geen deelnemer bent van de VriendenLoterij, kunt u op deze website aangeven met hoeveel loten u voor Stichting Heartbeat mee wilt gaan spelen.
  • Als u al deelnemer bent, kunt u de VriendenLoterij melden, dat u geoormerkt wilt gaan meespelen. Dit kan via Tel: 0900 – 300 1400 (20 cpm).