BASISSCHOOL DE MOESPOT HAALT GELD OP VOOR STICHTING HEARTBEAT

Op vrijdag 12 april 2019 heeft Obs De Moespot een sponsoractie gehouden. De sponsoractie bestond uit een flessenactie voor de groepen 1/2 en een sponsorloop voor de groepen 3 t/m 8. Deze sponsoractie is gedaan, omdat de school vindt dat iedereen een steentje bij moet dragen in het kader van burgerschap en sustainable goals. Het doel van dit jaar is goede gezondheid en welzijn. Het goede doel van dit jaar was: Stichting Heartbeat.

De groepen 1/2 hebben heel veel flessen opgehaald en daarbij een mooi bedrag bij elkaar verzameld. De groepen 3 t/m 8 hebben veel sponsors gevonden en hebben op de dag zelf erg hard gelopen om zoveel mogelijk geld binnen te halen.

Op donderdagmiddag 9 mei is Stichting Heartbeat uitgenodigd en hebben we de cheque uitgereikt gekregen. Daar stond echt een heel mooi bedrag op, namelijk; €2627,85!!!!!!!

Bestuurslid Jouke van Keulen heeft de prachtige cheque in ontvangst mogen nemen en was erg onder de indruk van het mooie geldbedrag. Hartelijk dank namens alle gezinnen met een jonge hartpatiënt, waar we door jullie inzet weer mooie evenementen voor kunnen organiseren met plezier en ontspanning als uitgangspunt.