DONATIE VAN DRIE TOPPERS

Afgelopen maandag hebben Lotte van der Meer, Daan van der Meer en Bente van Etten een prachtige cheque van € 289,22 overhandigd aan Björn Tannemaat, voorzitter van Stichting Heartbeat en Cor Bladt, voorzitter van Stichting Bladt Charity. De afgelopen maanden hebben ze het geld ingezameld door op hun school Kindcentrum Wereld in Vianen inzamelingsacties te houden, flessen in te zamelen en allerlei klusjes te doen. Tijdens een gala mochten ze op het podium de cheque speciaal overhandigen. Daan: “Ik vond het echt superspannend om op het podium te mogen, ik had het echt niet verwacht.” Lotte, Daan en Bente, hartelijk dank voor jullie donatie. Geweldig dat jullie je zo hard hebben ingezet voor twee prachtige doelen.