JUBILEUMREIS DISNEYLAND PARIJS

Stichting Heartbeat bestaat in 2022 15 jaar en dat vieren we met extra leuke activiteiten, bijvoorbeeld met een vakantie naar Disneyland Parijs. Ook voor Mickey Mouse en zijn vrienden is het een bijzonder jaar, want het is precies 30 jaar geleden dat het pretpark zijn deuren opende. In december gaan we richting Frankrijk. Ga jij met ons mee?

Hoe ziet de reis eruit?
Op vrijdag 9 december 2022 reis je op eigen gelegenheid naar Center Parcs Village Nature vlakbij Disneyland Parijs. Na inchecken in jullie appartement kun je heerlijk zwemmen in de Aqualagon met maar liefst 6 glijbanen en grote buitenlagunes, maar je kunt natuurlijk ook al even de sfeer van Disney gaan proeven in Disney Village, waar de kerstsfeer rondhangt.

Zaterdag 10 december is het echt zover en ga je na het ontbijt Disneyland Parijs verkennen, je kunt de hele dag beide parken in die helemaal in kerstsfeer gehuld zijn. Ontmoet Mickey, Minnie, Donald en natuurlijk Goofy. Of neem een kijkje bij Toy Story en Bliksem McQueen. En als het goed is, is het nieuwe Avengers gedeelte in het Walt Disney Studios Park in december geopend (planning opening zomer 2022).

Aan het eind van de middag proberen we natuurlijk elkaar even te ontmoeten om voor het Kasteel van Doornroosje een mooie groepsfoto te maken als herinnering aan deze geweldige reis. Dankzij de Disney Stars on Parade en een fonkelende Disney Illuminations kun je je blijven verwonderen. Shop nog even in de boutiques voor je teruggaat naar je appartement. Heb je nog energie over? Duik dan nog even in het zwembad of geniet van de overige faciliteiten in een van de 5 werelden van Center Parcs.

Zondag 11 december volgt er nog zo’n geweldige dag. Ongetwijfeld heb je een dag eerder nog niet alles gezien in de parken. Bezoek de Pirates of the Carribean in Adventureland of ga bij de cowboys op bezoek in Frontierland. Heb je al een hotdog gegeten bij Casey’s Corner? Het kan allemaal deze dag! En natuurlijk vlieg je nog even met Dumbo in de rondte. Aan het einde van deze dag komt er helaas alweer een eind aan een geweldig avontuur en reis je weer richting Nederland. Een fantastische ervaring rijker!