Klein Transport Vakbeurs

Stichting Heartbeat heeft dankzij de Evenementenhal Hardenberg deelgenomen aan de Klein Transport Vakbeurs van 18 – 20 mei. Tijdens deze beurs is er op donderdag een veiling gehouden door Autoveiling.nl met door exposanten beschikbaar gestelde producten. De opbrengst van deze veiling, € 1200,- komt volledig ten goede aan Stichting Heartbeat. Er kon onder meer geboden worden op een schaalmodel van een VW T1 bus, een week rijden in Tazzari Zero en een advertentie in Transport. Naast de veiling was Stichting Hearbeat samen met het raceteam Hartrijden aanwezig op de beurs om zowel de HeartRace – Circuitdag te promoten en de Heartbeat Businessclub. Nieuwe Heartbeat Businessclub-leden kregen ter plekke een logo op de motorkap van de race-auto.