VitaMini bij Profronde Tiel

vitamini_web

In het weekend van 30 en 31 juli worden er in Tiel diverse wieleractiviteiten gehouden. Op zaterdag 30 juli vindt de Rabobank Gezinstocht en de Menzis West-Betuwe Toer plaats voor de recreatieve en sportieve fietsliefhebber. Er zijn tochten mogelijk van 15 of 30 kilometer voor gezinnen en voor de sportieve wielrenner zijn er tochten uitgezet van 60, 100, 150 en 180 km. Een deel van de inschrijfgelden is bestemd voor Stichting Heartbeat. Mede daarom zal Stichting Heartbeat bij SportPlaza, de vertrek- en aankomstlocatie, aanwezig zijn om de activiteiten van de stichting te promoten.

Op zondag 31 juli wordt in Tiel de Profronde gehouden. Vanaf 13:00 verschijnen er in het centrum, langs de Waalkade en over het Plein, verschillende disciplines aan de start, met als klap op de vuurpijl om 18:00 uur de start van de Profronde met verschillende Nederlandse toppers uit de Tour de France. De wielerwedstrijden worden opgeluisterd door Latijns-Amerikaanse muziek en swingende danseressen en aan de Waalkade is rondom de start/finish lijn het promodorp, waar verschillende sponsoren acté de presence geven. Zo zullen er natuurlijk fietsen vertegenwoordigd zijn, maar ook is Skoda, dé sponsor van de Witte Trui in de Tour de France aanwezig en is een van de Rib’s van All Sports Resort Maurik te bewonderen, die ook over de Waal aan het varen zijn.

Stichting Heartbeat is aanwezig ter promotie van de activiteiten en heeft in het kader van sport en gezondheid de VitaMini op de stand staan. De Vitamini biedt 100% natuurlijke smoothies en fruitsappen. Het sap wordt vers geperst en gaat samen met het overige fruit de blender in. In ruil voor een donatie van minimaal € 2 krijgt iedere bezoeker van de stand een overheerlijke smoothie. Bekende en minder bekende fruitsoorten verzorgen de ware smaaksensatie. Meer informatie over de wielerevenementen: www.west-betuwe.nl