WOW! WAT EEN BIJZONDERE UBN HEARTGOLF.

Wow! Wat een bijzondere dag hebben we gisteren samen met Stichting Bladt Charity beleefd tijdens UBN HeartGolf op Golfsociëteit De Lage Vuursche! De dag begon al geweldig toen UBN Uitzendbureau tijdens het welkomstwoord voor de 150 deelnemers bekend maakte zich ook voor de komende drie jaar te verbinden als hoofdsponsor. En het feest barstte helemaal los aan het eind van de avond na de bekendmaking van de overweldigende opbrengst van € 113.000,-.

Om 12:30 klonk het kanonschot om de start van de wedstrijd te markeren. Op vele holes werden de deelnemers verwend met een lekkernij, versnaperingen en culinaire hoogstandjes van o.a. Restaurant de Hoefslag, champagne ijs van Jaco-Gelato, heerlijke pannenkoeken en wafels van de Koninklijk onderscheiden Truus, wijnproeverijen van Wijnplaza.com en Wijnkoperij De Gouden Ton, vers bereide carpaccio van Op de Haven, met stikstof gemaakt aardbeien ijs van INVINI, sigaren van De Oude Tijd Sigarenspeciaalzaak, Gin tonics van Sylvius Gin, Whisky, Koffie van Caffé Russo en vers bereide sushi van Sushi DelightIngrid Simons verraste de bezoekers op een van de holes met een optreden en Professor Drabb heeft vele handen gelezen.

Natuurlijk kon er een poging worden gedaan om de pro Ralph Miller te verslaan in een beat-the-pro, waar 3 flights ook in slaagde. Ronald van Meeteren verzorgde weer een clinic, Maarten Slootmaekers de putting challenge en op de driving range kon een poging worden gedaan de sloopauto van Autoschade Herstel Posthouwer Utrecht verder te slopen.

Ondanks de grote hoeveelheden regen, kwam een ieder aan het eind van de dag met een grote glimlach terug in het clubhuis om de volledig verregende scorekaarten in te leveren. Heine & Van Oosten Accountants en Adviseurs BV ging voor de tweede keer met de teamoverwinning aan de haal en mag de wisselbeker weer een jaar een mooie plek op kantoor geven.

In de avond zorgde veilingmeester Cees Lubbers voor een prachtige opbrengst van de vele beschikbaar gestelde kavels. En DJ tuktuk.nl, Ingrid Simons en Michael Oomen zorgen na de bekendmaking van de opbrengst voor een spetterende afsluiting. Bij het naar huis gaan kregen de deelnemers naast een goodie-bag met o.a. een Belafonte Lifestyle & Business Magazine en een uitnodiging om een wedstrijd van FC Utrecht te bezoeken ook nog eens een prachtig kunstobject van Dion Varossieau.

Hartelijk dank aan alle deelnemers, sponsoren, alle medewerkers van Golfsociëteit De Lage Vuursche en al onze vrijwilligers!

Kijk voor alle foto’s in het album UBN HeartGolf 2017 op Flickr.